دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ♥

دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ♥

چرا رفتی؟ چرا؟ من بیقرارم ، به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست ، ندیدی جانم از غم ناشکیباست

چرا رفتی؟ چرا؟ من بی قرارم ، به سر سودای آغوش تو دارم

خیالت گرچه عمری یار من بود، امیدت گرچه در پندار من بود

بیا امشب شرابی دیگرم ده ، ز مینای حقیقت ساغرم ده

چرا رفتی، چرا؟ من بی قرارم ، به سر سودای آغوش تو دارم

چرا رفتی؟ چرا؟ من بیقرارم ، به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست ، ندیدی جانم از غم ناشکیباست

چرا رفتی؟ چرا؟ من بی قرارم ، به سر سودای آغوش تو دارم

دل دیوانه را دیوانه تر کن، مرا از هر دو عالم بی خبر کن

دل دیوانه را دیوانه تر کن، مرا از هر دو عالم بی خبر کن ، بی خبر کن

بیا امشب شرابی دیگرم ده، ز مینای حقیقت ساغرم ده

چرا رفتی، چرا؟ من بی قرارم

چرا رفتی، چرا؟ من بی قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

چرا رفتی، چرا؟ من بی قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

چرا رفتی، چرا؟ من بی قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم


نظرات شما عزیزان:

ســــــاینا
ساعت21:31---2 ارديبهشت 1393
کور نیستم بابا!تیترا رو معمولا نمیخونم!!
پاسخ: نه دیگه قبول کن اسمت رو باس بذاری کور علی :D


shima
ساعت14:08---2 ارديبهشت 1393
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﺪ ﺍﺳﺖ،

ﺍﻣﺎ ﺑﺪ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﯾﻨﺴﺖ

ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﭘﺮ ﮐﻨﯽ،

ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﺷﺎﻥ

ﺑﻪ ﺭﻭﺷﻦ ﯾﺎ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﮏ ﭼﺮﺍﻍ ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺩﺍﺭﺩ…
پاسخ: :(


شبنم
ساعت9:41---2 ارديبهشت 1393
خیلییییییییی قشنگ بود لایک
پاسخ: ♥


ســــــاینا
ساعت21:39---1 ارديبهشت 1393
مال کی هست حالا؟!
پاسخ: کوری ساینا جان عایا ؟ :D تیتر به اون کلفتی رو نمیبینی وجدانا ؟ :D


ترلان
ساعت15:21---1 ارديبهشت 1393
قلفون سلیقت
پاسخ: جیگرتو ♥ :*


behzad
ساعت11:12---1 ارديبهشت 1393
لایک


پاسخ: ;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 4:5 ] [ єяƒαη ]
[ ]